Camino de Santiago

wys. 360 m.n.p.m. Restauracja Bar Hotel

Meson A Esquipa. 3 bary.

Komentarze

Albergue de Boni może i rzeczywiście przyjemne, na sali 18-os koszt 11e, w pokojach 2,3 lub 4-os 12e. Boni rzeczywiście bardzo uczynny, plecak wniesie, najpierw oprowadzi, każe się wykapać i płacić na końcu. Niby miło, ale... hydromasaż jest: cześć nie działa, Boni o 16 już miał szkliste oczy, pogryzły mnie pluskwy (w pok 3-os i to na górnym materacu, zazwyczaj rzadziej wybieranym), Boni przekonywał mnie ze prześcieradło (granatowe) jest czyste napewno, prał kilka razy, a te plamy co widać to nie chcą zejść, a rano widziałam jak sprząta: odświeżacz powietrza. Tylko. W restauracji rzeczywiście brudno i właściciel jest nieprzyjemny bardzo dla roszczeniowych klientów, widziałam jak traktował podpitych ludzi, którzy nie pokwapili się o kilka słów po hiszpańsku. Dla mnie był bardzo miły, łamię hiszpański i byłam chora, ale zupę dostałam na koszt szefa :)

11.09.2018 Nina

Spałem tutaj : Albergue-Hostal Pousada de Salceda. Pokój jednoosobowy z dostawką dla drugiej osoby i łazienką za 30 eur. Prowadzi małżeństwo rosyjsko-hiszpańskie. Jest bar restauracja, basen - klimat bardziej ośrodka wczasowego niż albergue. Było późno, podał deszcz więc pozostaliśmy. Mnóstwo pielgrzymów/turystów.

29.06.2018 Grzesiek

Na przełomie marca i kwietnia 2016 albuerge de Boni było zamknięte. Wspominanego baru nie polecam - brudno i śmierdzi.

09.04.2016 Kat

Taaak , Albergo de Boni !!!! Fantastyczny szef:) i koniecznie odwiedziny w knajpce przed albergo :) wiszace koszulki cudny klimat i uwaga - pani za barem potrafi tak zabawic klientow ze traca nogi :)))))))) i ledwo wychodza . Fantastyczne miejsce

08.09.2015 Asia

Polecam albergue De Boni. 10 euro od osoby, warunki bardzo dobre. Razem z 2 koleżankami miałyśmy swój własny pokój, prysznice z hydromasażem, pralka i suszarka do dyspozycji, wifi, pokój wspólny z kuchnią (czysto), a właściciel sam wziął na bary nasze plecaki i wniósł nam do pokoju. :-)

05.09.2015 Olga

W miejscowości nie ma żadnej albergii donativo, jedynie De Boni za 10E. Kapitalny bar zaraz przed albergą - może czystością nie świeci, ale klimat ma niepowtarzalny. Mnóstwo podpisów i dziesiątki koszulek pozostawionych przez pielgrzymów. No i rewelacyjne kanapki z kurczakiem.

14.09.2014 Niezgódka

Albergue Touristico Salceda - prywatne, w odnowionym gospodarstwie, bardzo ładne, pokój dwuosobowy z łazienką 45 E - polecam, ok 300 metrów od camino, są drogowskazy

03.09.2014 50plus

Jest albergue, coś jak schronisko na Oleandry wKrakowie. Bardzo rockowo młodzieżowe. Znaczy się brudne też.

02.07.2014 Ania

Dopiero co otworzone alberge De Boni. Za barem (niezbyt przyjemnym) przy drodze. 10 EUR. Nie polecam. Ciasne dormitoria. Kuchnia jedynie ze zlewozmywakiem. Prysznice - 3 bez zasłonek w jednym pomieszczeniu. Jedno miejsce do prania na zewnątrz. Plusem jest to, że właściciel późnym wieczorem przyjmuje na podłogę, nawet jeśli nie ma miejsc na łóżkach.

05.10.2013 Michał

Po kilku zapytanych osobach nikt nic nie wiedział o albergue donativo... jest za to prywatna albergue. Właściciel, chociaż mówił po angielsku, rosyjsku i niemiecku nie chciał lub nie mógł mi podać ceny za nocleg, w związku z czym musieliśmy opuścić bardzo przyjemny pokoik... kilkaset metrów dalej przy drodze zastaliśmy wstrzymaną budowę domu... wdrapaliśmy się na górę, i jak okazało się, nie my pierwsi wpadliśmy na ten pomysł... niestety... poprzedni noclegowicze zostawili tam niezły śmietnik... wejście na górę z odciskami na stopach jest dosyć trudne, ale da się... Jeśli ktoś się zdecyduje na tą opcję proszę o ostrożność... bo jakby nie było to plac budowy... pręty, brak barierek, cegłówki... oraz latające nad głową jaskółki i nietoperze :)... za to niezapomniany widok biegających u sąsiada koni i zachód słońca. (Po za tym brak wody :(... )

25.06.2013 Piotr Rzeszów

W Salceda jest alberque donativo! - przy szlaku Camino, ok 200m po minięciu tabliczki \"Salceda\" jest bar (chyba \"Verde\"), a następny za nim - albergue. Gdyby był zamknięty - info można uzyskać właśnie w tym barze

17.09.2012 Wojtek R

Camino

Etap 31 (Arzua - Pedrouzo (Arca) (18 km)), 25 km do Santiago de Compostela Zobacz »

Etap 33 (Arzua - Pedrouzo (Arca) (18 km)), 25 km do Santiago de Compostela Zobacz »